Miért kötelező az ügyvéd személye a cégalapítás során, illetve miben lehet segítségünkre?

Korábban már írtunk egy cikket arról, hogy a cégalapításnál egy jó könyvelő elengedhetetlen.

Nem csak azért, hogy segítségünkre legyen a különböző NAV-os papírok kitöltésében, hanem azért is, hogy könnyebben eligazodjunk az adózási formák tengerében, illetve a cégforma és az ügyvezető kiválasztásában is tanácsot adhat.

Bár a könyvelő személye nem kötelező, csak erősen ajánlott, addig a jogi képviselet, tehát egy ügyvéd elengedhetetlen a folyamat során.

Természetesen egy ügyvéd személye további költségekkel jár, egy jó ügyvédi képviselet pedig még inkább.

Az pedig egyértelmű, hogy ezen nem éri meg spórolni, hiszen a szakszerű jogi képviselet kulcsfontosságú lehet.

Milyen feladatai vannak egy ügyvédnek a cégalapítás során?

A hivatalos jogi képviselet tehát kötelező, legfőképpen a cégbíróság előtt, ugyanis az ügyvéd feladata a releváns dokumentumok benyújtása és a kapcsolat felvétele a cégbírósággal.

Továbbá a pénzmosással kapcsolatos teendőkben is fontos szerepet játszik az ügyvéd személye, valamint az ő feladata az is, hogy megfelelő tájékoztatást adjon az összes felmerülő jogszabályról.

Általános jelenség, hogy a kezdő vállalkozóknak, de akár a kisebb cégeknek sincsen saját ügyvédje; az ilyen esetekben cégünk ingyenes ügyvédi segítségnyújtást ad a cégalapítási munkálatok mellett.

De természetesen, ha valaki ragaszkodik egy saját ügyvédhez, akár csak azért, mert benne jobban megbízik, akkor sincsen gond, csupán annyi teendője van, hogyha a cégalapítást velünk szeretné végigvinni, akkor készítünk számára egy hozzájárulási nyilatkozatot.

Ingyenes cégalapítás, budapesti vagy újlengyeli székhelyszolgáltatással

A cégalapítással kapcsolatos csomagjaink mindegyike tartalmazza az ingyenes ügyvédi segítségnyújtást, függetlenül attól, hogy Ön saját székhellyel rendelkezik, vagy igénybe veszi a budapesti, netán az IPA mentes újlengyeli székhelyszolgáltatásunkat.

Utóbbi két eshetőségnél a cégalapítás költségeitől eltekintünk, egyedül a székhelyszolgáltatás díját kell megfizetnie az elkövetkezendő 6 hónapra, további 1 hónapot pedig ajándékba adunk Önnek.

A székhelyszolgáltatás igénybevételével már az első pillanattól kezdve megszabadulhat az adminisztrációs feladatoktól.

Nem kell titkárnőt felvennie, akinek munkaeszközöket, esetleg irodát kellene biztosítania, ugyanis az összes iktatással és archiválással kapcsolatos feladatot elvégezzük, minden hivatalos, postai úton érkezett küldeményt fogadunk, valamint az egyes hatósági szervek kényszerintézkedéseit is tűrjük.

Ne bízza a véletlenre, válassza Ön is a megfelelő szakértelmet!

A cégalapítás alapvetően már egy nagyon egyszerű folyamat, ám mégis vannak olyan személyek, akiknek a jelenléte elengedhetetlen.

Véleményünk szerint a megfelelő szakértői hozzáállás mind az ügyvéd, mind pedig a könyvelő részéről nagyon fontos.

Cégünk több mint 11 éve van a szakmában, valamint alapvető elveink közé tartozik a törvények teljes körű betartása és folyamatos követése annak érdekében, hogy biztosíthassuk ügyfeleink számára a hosszútávú, biztos alapokon nyugvó, megbízható együttműködést.

Ha Ön is szeretné a cégalapítás folyamatát a lehető leggördülékenyebben végigvinni, szeretné, ha profi, szakmai segítségnyújtásban részesülne, nem csak a jogi kérdésekben, hanem a folyamat teljes egésze alatt, akkor keressen minket bizalommal!