Mit nézzen meg mindenképp, mielőtt székhelyszolgáltatót választ?

Mielőtt igénybe veszünk egy szolgáltatást, nem árt, ha tisztességesen körbejárjuk a lehetőségeinket.

Összehasonlítjuk őket, pro és kontra érveket állítunk fel, hogy végül azt a szolgáltatót tudjuk kiválasztani, aki a legjobban megfelel az igényeinknek.

Nincs ez másképp a székhelyszolgáltatás esetén sem, legfőképpen azért, mert itt egy bizalmi kapcsolatnak is ki kell épülnie a szolgáltatást igénybe vevő személy és a szolgáltató között.

A székhelyszolgáltató a vállalkozás szerves részévé válik, hiszen itt történik a mindennapi adminisztráció túlnyomó része.

Olyan hivatalos küldeményekért és hivatalos szervek által végzett ellenőrzésekért vállalnak felelősséget, amik hatással lehetnek a vállalkozás alakulására.

Ebben a cikkünkben szeretnénk néhány olyan részletre felhívni a figyelmet, ami esetleg döntő érv lehet a választás során.

Kerüljük a bérelt ingatlanokat!

Az egyik legfontosabb szempont, amit érdemes figyelembe venni a választásnál, az az, hogy a székszolgáltatásra szánt ingatlan kinek a tulajdonában van.

Alapjáraton bármely ingatlan lehet székhely, amely a cég tulajdonában van, vagy a tulajdonos hozzájárul ahhoz, hogy az ingatlant székhelyként is használják.

Utóbbi esetben azonban jogos a kérdés, hogy ha valamely székhelyszolgáltató csak bérli az adott ingatlant, akkor mennyire áll biztos alapokon?

Mi történik az oda bejelentett vállalkozásokkal, ha a bérleti szerződés valamilyen okból kifolyólag megszűnik?

A törvény nem tiltja, hogy a székhelyszolgáltatások bérelt ingatlanokat alkalmazzanak, de véleményünk szerint érdemesebb kerülni őket.

Postai küldemények továbbítása                                                   

A székhelyszolgáltatás egyik legfontosabb feladata a beérkező levelek továbbítása elektronikusan, illetve postai úton is.

Mindennek ellenére nagyon sok székhelyszolgáltató ezt az opciót nem foglalja bele az alap szolgáltatási csomagba, és csak felár ellenében teljesíti.

A 7/2017. (VI. 1.) IM rendelet 3. § alapján a székhelyszolgáltatóknak kötelességük a beérkezett postai küldeményeket átvenni és erről értesíteni a céget 1 munkanapon belül.

A törvény alapján tehát csak a beérkezés tényéről kell értesíteni a céget, annak tartalmáról nem, valamint sem az elektronikus, sem a postai továbbítás nem kötelező.

Azonban véleményünk szerint, minden magára adó székhelyszolgáltatás biztosítja ezeket az ügyfelének, hiszen a napi szintű információ áramlás elengedhetetlen a 21. század sikeres vállalkozásainak.

Érdemes tehát ezt a szolgáltatási pontot alaposan megvizsgálni, ugyanis gyakori eset, hogy a postai küldeményeket nem, vagy csak félévente postázzák ki a szolgáltatók, de sokszor a postázási díjat is felszámolják a cég részére.

Teljeskörű szolgáltatást biztosítunk minden ügyfelünknek

Cégünk alapvető szolgáltatásként tekint a postai úton beérkező küldemények azonnali elektronikus továbbítására, valamint a havi egyszeri postai tovább küldésre is, amiért nem számolunk fel plusz költségeket.

Budapesten a II., illetve a VI. kerültben lévő, saját tulajdonú ingatlanjaink várják leendő ügyfeleinket, valamint az IPA mentes Újlengyelben is biztosítjuk a székhelyszolgáltatás lehetőségét.

Több, mint 11 éves tapasztalattal rendelkezünk a szakmában, így magasfokú precizitást és profizmust biztosítunk minden esteben.

Válasszon Ön is olyan székhelyszolgáltatást, ahol mindenképpen az ügyfél érdekeit tartják szem előtt!