Székhelyszolgáltatás árak – Mi számít drágának, és mire kell figyelni, mielőtt kiválasztunk egy székhelyszolgáltatót?

A székhelyszolgáltatás jobb esetben egy olyan teljes körű szolgáltatás, ami rengeteg adminisztrációs munka alól menti fel a vállalkozásokat.

Ma már nagyon sok székhelyszolgáltatóval találkozhatunk országszerte, de vajon miben különböznek, és mire érdemes odafigyelni, mielőtt aláírjuk a szerződést?

Mit értünk az alatt, hogy teljes körű szolgáltatás?

Nálunk ez valóban azt jelenti, hogy mind a budapesti, mind az újlengyeli székhelyszolgáltatás csomagunkba beletartoznak azok a szolgáltatások, amik 2021-ben elvárhatók ettől az iparágtól.

Nincsenek rejtett költségek, vagy „félszolgáltatások”, célunk, hogy az ügyfelünk elégedett legyen a munkánkkal és lehető legtöbb terhet levegyük a válláról.

6+1 hónapos csomagajánlataink

Esetünkben két budapesti és egy újlengyeli cím érhető el azoknak a vállalkozásoknak, akik igénybe szeretnék venni a székhelyszolgáltatást.

A budapesti csomagunk 6+1 hónapos időintervallumra mindössze 29.900 forint + áfa, ami tartalmaz 1 darab ajándék hónapot is, a szerződést csak ezután kell meghosszabbítani.

Az IPA mentes Újlengyelben a székhelyszolgáltatást ára 39.900 forint + áfa.

A két település székhelyszolgáltatása között egyedül az iparűzési adómentesség a különbség, ami tőlünk teljesen független, hiszen azt a helyi önkormányzat határozza meg.

Látott ennél olcsóbbat? Nézze meg alaposan az „apró betűs” részeket is…

Ezek olyan standard áraknak számítanak, hogyha ettől olcsóbbal, vagy drágábbal találkozunk, akkor érdemes alaposan megvizsgálni, hogy mit adnak cserébe.

A legtöbb esetben maximum 1500-2000 forintos eltéréseket lehet megfigyelni, viszont a jutányosabb ár sok esetben gyengébb szolgáltatást is rejt.

Ilyen lehet például a beérkező levelek szkennelése és elektronikus úton való továbbítása, aminek ma már szinten alapvetőnek kellene lennie, mégsem vállalja mindenki.

Félszolgáltatás és szabálytalan megoldások

Előfordul az is, hogy székhelyszolgáltatók nem fogadják a beérkező leveleket, hanem az utánküldést alkalmazzák, ez pedig szabálytalan eljárásnak számít.

Egyrészről azért, meg a székhelyszolgáltatás egyik fő eleme, hogy az összes beérkező levelet és hivatalos küldeményt a cégjegyzékben megadott székhelycímen kell átvenni.

Másrészről pedig a 7/2017. (VI. 1.) IM rendelet és a cégtörvény 7. § (1) bekezdése alapján, a székhelyszolgáltatásoknak szigorúan tilos a postai utánküldést igénybe venni.

A másik gyakori eset, hogy a szolgáltató átveszi ugyan a beérkező leveleket, de vagy nem továbbítja őket, így az ügyfélnek be kell járnia értük, vagy csak félévente kerülnek kipostázásra, és van, hogy a postázási díjat is az ügyfélnek kell kifizetnie.

Cégünknél alapvető szolgáltatás a küldemények fogadása és havi egyszeri postai továbbítás.

Mindemellett pedig a törvénynek megfelelően, a beérkezést követő 1 napon belül értesítjük az ügyfelet, a szolgáltatás részeként pedig elektronikus úton továbbítjuk is a dokumentumot.

Több mint 11 éves szakmai tapasztalattal várjuk Önt!

Ha minket választ, akkor biztos lehet benne, hogy olyan teljes körű szolgáltatásban részesül, ahol nem kell attól tartania, hogy bármilyen rejtett költséggel találkozik félúton.

Minden lépésünkkel azon leszünk, hogy megkönnyítsük Ön számára a vállalkozásának irányítását, azzal pedig, hogy a lehető legtöbb adminisztrációs munkát átvállaljuk, segítjük az előrejutást.

Tájékozódjon a székhelyszolgáltatásunk részleteiről és keressen minket a megadott elérhetőségeink egyikén!