Tudni kell azt, hogy a hatóságok nagyon szigorúan veszik a cégek székhelyének törvényességét. Korábban akár néhány küldemény, (korábban akár egy levél) is visszament az adott szervhez, a cég adószámát azonnal – végleg, – visszaállíthatatlanul törölték, melynek vége ilyen esetben a cég hivatalbóli törlése, és 5 éves cégvezetéstől való eltiltás volt. Ilyen esetben a jogszerűség annyit jelent, hogy az adott cég jogszerűen a tulajdonos engedélyével, szerződéssel tartsa ott – jelen esetben Újlengyelben – a székhelyét. Ott minden küldeményt átvegyenek, akár a cég meghatalmazottja révén (ehhez külön postai meghatalmazást kell kiállítani) is. Ha ez nem teljesül az adóhatóság a visszaigényelt áfát nem engedi más vállalkozásnál levonni, akár az egyes céges ügyleteket fiktívvé nyilváníthatja. Ezért kell nyomatékosan, kiemelten figyelni cégünk székhelyére. Utóbbira jó pár példát láttunk akkor, amikor az ügyfél saját vagy rokonai, akár nagynéni lakásába jelentette be a cégét.
A cégtáblára a cége nevét kihelyezzük a kapcsolódó jogszabályoknak megfelelően.
Mindennemű postai levél átvétele, hivatalos-nem hivatalosaké is. Postai meghatalmazással.
Az átvett valamennyi levél tartalmának automatikus beszkennelése. Elektronikus archiválással.
Leveleinek elektronikus továbbítása email-en keresztül 24 órán (gyakorlatilag átvételtől számított néhány órán belül). Minden hónap végén, következő hó első hetében az összes küldeményének postai továbbítása is, amelynek díjait már tartalmazza a kifizetett székhelydíj.
A székhelyre érkező valamennyi hatóság korrekt fogadása, 11 éves gyakorlattal.
A jogszabályoknak megfelelően tűrjük az esetleges hatósági kényszerintézkedéseket. Legyen az bármilyen végrehajtási cselekmény. (végrehajtó, NAV stb.)
A cégtáblára a cége nevét kihelyezzük a kapcsolódó jogszabályoknak megfelelően.
Mindennemű postai levél átvétele, hivatalos-nem hivatalosaké is. Postai meghatalmazással.
Az átvett valamennyi levél tartalmának automatikus beszkennelése. Elektronikus archiválással.
Leveleinek elektronikus továbbítása email-en keresztül 24 órán (gyakorlatilag átvételtől számított néhány órán belül). Minden hónap végén, következő hó első hetében az összes küldeményének postai továbbítása is, amelynek díjait már tartalmazza a kifizetett székhelydíj.
A székhelyre érkező valamennyi hatóság korrekt fogadása, 11 éves gyakorlattal.
A jogszabályoknak megfelelően tűrjük az esetleges hatósági kényszerintézkedéseket. Legyen az bármilyen végrehajtási cselekmény. (végrehajtó, NAV stb.)
Székhelyszolgáltatással cégünk – az elsők között – immáron több, mint 11 éve foglalkozik. Először Budapesten nyitottunk irodákat – melyek mind Budán, mind Pesten a mai napig folyamatosan működnek, sok vállalkozás ügyeit, akár sok-sok cégjogi ügyet is lebonyolítva.
A nagy igényre való tekintettel döntöttünk úgy, hogy megnyitjuk az iparűzési adó mentes Újlengyelben is irodánkat, mely a vállalkozások között komoly sikert aratott, majd az offshore hazai cégügyekben piacvezető vált.
– Komoly gyakorlatunk van a hatóságkezelésben is – mivel irodánk több ügyvédi irodával is szoros kapcsolatban áll immáron lassan 11 éve, nem nagyon van olyan helyzet, amivel még nem találkoztunk.
– Cégünk a piac legkomolyabb pénzügyi stabilitással rendelkező cége, melyet Európa legnagyobb cégminősítő vállalkozása a Bisnode minősített AA- kategóriába. (egyetlen pont hiányzik a nemzetközileg is legmagasabb AAA-s kategóriához, melyet reméljük hamarosan ki is érdemlünk.) A pénzügyi stabilitás roppant mód fontos, hisz nem mindegy, hogy mennyire stabil cég foglalkozik a vállalkozásával, és annak egyik legfontosabb elemével a székhelyével. Ha egy instabil székhelyszolgáltató céget választ, előfordulhat, hogy kihúzva akár sok száz vállalkozás alól is a szőnyeget eltűnik a piacról, mint a kámfor, és tömeges adószámtörléseket és ezáltal tömeges eltiltásokat, cégcsődöket hagyva maga után. Sajnos per pillanat jó pár olyan cég működik ebben a szektorban, amely
nagyobb nyereséget, tőkeerőt, sziklaszilárd pénzügyi stabilitást, így
biztos talajt, nem tud nyújtani a velük szerződő partnereinek.
– nem üzemeltetünk cégtemetőt, minden velünk szerződő ügyfelet lekontrollálunk. Iparűzési adó mentes helyre amúgy sem mennek céget temetni, mert az több költséggel jár, mint egy hagyományos budapesti.
2020-ban a megváltozott jogi környezettel összhangban vállalkozásunkat a NAV Pénzmosás és Terrorizmusfinanszírozás Elleni Iroda nyilvántartásba vette. A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásról szóló 2017. évi LIII. törvény (Pmt.) valamint az Európai Unió és az ENSZ Biztonsági Tanácsa által elrendelt pénzügyi és vagyoni korlátozó intézkedések végrehajtásáról szóló 2017. évi LII. törvény (Kit.) szerint a székhelyszolgáltatásra vonatkozó belső szabályzatunkat ugyanezen szerv – megfelelve a jogszabályoknak – jóváhagyta. Így tevékenységünket a hatóságok által is deklaráltan jogszerűen végezzük.