Miért ne otthonát válassza cége székhelyének?

Ha valaki céget vagy vállalkozást indít, talán nem az az első gondolata, hogy székhelyszolgáltatást vegyen igénybe, de bizton állítjuk, hogy egy felelős vállalkozónak, nem is az utolsó.

Mivel egy hivatalos székhely megjelölése kötelező, általában a legtöbb egyéni vállalkozó a saját otthonát szokta első körben bejelenteni, hiszen otthonról dolgoznak.

Igen ám, de sajnos nem mindig ez a legjobb megoldás, hiszen ezzel együtt nagyon sok feladat és költség (pl.: építményadó) a nyakukba szakad, ami elveszi az időt és az energiát a vállalkozás fejlesztésétől.

Nézzünk meg néhány példát a teljesség igénye nélkül, amit Önnek kell megoldani, ha az otthonát jelöli meg székhelyként!

Hatóságok fogadása és a kényszerintézkedések tűrése

Természetesen nincs olyan vállalkozás, amelyik mentesülhetne ez alól az intézkedés alól, még akkor is ki van téve az időnkénti ellenőrzésnek, ha a működése teljesen szabályos.

Valljuk be, egészen kellemetlen tud lenni, amikor a nappaliban egyszer csak feltűnik az adóhatóság, arról pedig ne is beszéljünk, hogy ezeknek a szerveknek a fogadását szakszerűen kell végezni.

Azt is szem előtt kell tartani, hogy abban az esetben, ha az otthonunk a székhelyünk, akkor egy esetleges végrehajtás során akár a személyes, magántulajdonban lévő ingóságainkat is lefoglalhatják.

A székhelyszolgáltatás igénybevételének esetén a hatóságok szakszerű fogadása számunkra alapvető, ami nem mellesleg a több mint 10 éves tapasztalatunknak is köszönhető.

Levelek fogadása; adminisztráció

 

Attól függetlenül, hogy digitális világban élünk, a postai küldemények még nem tűntek el teljesen.

Ebből következik az, hogy még mindig nagyon sok hivatalos küldemény és levél érkezik postai úton, amit nem dobhat be a postás egyszerűen csak a levélszekrénybe.

Vannak olyan papírok, amiket személyesen kell átvenni, ez pedig csak úgy lehetséges, ha állandó jelleggel otthon van az ember.

Egy elfoglalt üzletember életében ez nem feltétlenül kivitelezhető, vagy ha mégis megpróbálja, akkor értékes időtől eshet el, esetleg tárgyalásokat, fontos üzleti találkozókat, megbeszéléseket kell lemondania, ami akár veszteséggel is járhat.

A székhelyszolgáltatás, ezeket a feladatokat is elvégzi, „otthon lesz Ön helyett egész nap” a beérkező küldeményeket fogadja, iktatja, tárolja, elektronikus úton továbbítja és archiválja a rendszerben.

Tárgyaló biztosítása

Ha még a fentiek nem is annyira jelentenének problémát, akkor az még igen nagy fejtörést tud okozni, ha tárgyalásra kerülne a sor, és a partnerünket nem a konyhában szeretnénk megvendégelni.

Mi örömmel biztosítunk Ön számára tárgyaló helyiséget ezekre az alkalmakra, legyen szó akár a budapesti, akár az újlengyeli székhelyszolgáltatásról.

Egy külön erre a célra fenntartott terem sokkal nagyobb profizmust és elkötelezettséget tükröz, mintsem egy kávézóban, vagy a nappaliban lebonyolítani a megbeszélést.

Önnek is a székhelyszolgáltatás lenne a legjobb megoldás?

Természetesen a székhelyszolgáltatás nem mindenkinek lehet megfelelő megoldás, főleg, ha több alkalmazottja is van, de az egyéni vállalkozók legnagyobb százalékának egészen biztosan.

Ha Ön úgy érzi, hogy nem szeretne a fentebb felsorolt a feladatokkal bajlódni, és inkább csak az üzletre koncentrálna, akkor keressen fel minket megadott elérhetőségeink egyikén és vegye igénybe a székhelyszolgáltatás nagyszerű lehetőségét.

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé.